Keep it togheter!

Sämst uppdatering för tillfället. Har väldigt mycket om och kring mig just nu. Mycket, mycket jobb med en massa, massa nytt. Ägarskiftet går snart igenom och jag ser riktigt mycket framemot det! Sen är det ju flytten som prioriteras också, hur tråkigt är det inte att flyttrensa egentligen? Världens mest oinspirerande sak att göra. Men man får väl se det för det positiva, tänk så mycket jag ser framemot att bli sambo :) Sen har jag dessutom ett par tre stycket sidoprojekt som behövs tas tag i också, rätt omgående faktiskt. Och så har jag ju Ellington. Stackars Elle som får lite väl för lite uppmärksamhet av mig för tillfället. Mitt samvete mår inte bra, har inte varit i stallet sen i lördags då jag dessutom red Cannan.. Men idag! Idag ska jag allt ta mig till stallet och mysa med min tjockis. Efter det så väntar det jobb på mig hemma på datorn, blir en lååång kväll känner jag.






Bjussar på två av mina favorit bilder på mig & Ellington.
Nästan exakt ett år sen dem blev tagna :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Guuud, vilka granna bilder!

2012-05-26 @ 23:10:46
URL: http://www.lillahusetpalandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0