Humöret är på topp!

Är glad idag för att:

1. Jag fick mindre fortkörnings böter än väntat ( och fick dessutom behålla mitt kort trots att prövo perioden inte är slut än )

2. Att jag hade ett positivt och givande möte med nya cheferna igår!

3. Att Kalles svullna knä inte var något allvarligt. Ett fäste som fått sig en känga av små hästarnas sparkar. Men inget som behövdes behandlas. Och dessutom att fina hästen gick in som en stjärna i transporten och dessutom stod helt lugnt och stilla i den, även fast den stod stilla i en timme utanför kliniken i väntan på deras tur! ( Kalle har bara åkt transport två eller tre ggr på 2,5 år ) En pärla, det är vad han är! :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Tack!

2012-05-13 @ 00:05:53
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Nje, jag får mer om jag säljer det som ett set. Det är inte så många som vill köpa en ensam huva i den speciella färgen ^^ hoppas du förstår

2012-05-13 @ 20:33:25
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0