Härliga vår!

Härligt härligt! Våren visade sig idag, och det är UNDERBART! Strålande sol, klar blå himmel och 11+ grader, säkert mer i solen :) Mår man annat än bra idag så är man ju lite knäpp ;)

Det blev en ordentlig lång tur för oss idag. Tanken från mig var att det skulle bli en kravlös mys runda. Ack ack ack, så fel jag hade! Det blev en riktig tempo runda med alla tre gångarter, och det var minst lika härligt det. Ellington blev genom svettig dessutom, så det var ju en bra bonus ;)


Hela söndagen har dessutom gått i effektivitetens tecken. Inte nog med att jag har grejat i stallet i 4 timmar idag, vi har dessutom varit och handlat, tvättat, lagat egen bolognese och snart ska jag slänga ihop en smulpaj blåbär!


Kommentarer
Postat av: matilda

ca 400 kr styck :)

2012-03-13 @ 20:28:35
URL: http://farrixmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0