120121

Härliga lördag! Vädret är av sämsta kvalité, det regnar, snöblandat. Ingen utedag för oss idag inte! Istället sitter vi inne och njuter av att vara lediga. Har precis kollat klart på en av de bästa feel good filmerna jag vet, Remember the Titans. Jag gråter alltid till den filmen, men får också alltid rysningar och mår så himla bra av den!

Denna helgen har jag full stall tjänst, and I love it! Jag har stallet ikväll och i morgon bitti. Jag har annars aldrig stallet på morgonen, det har Misan. Denna helgen jobbar hon dock som en toka, så jag får ta hand om de lurviga! :) Jag har absolut inget emot att ta hand om hästarna på morgonen, men Misan har sagt blankt nej där, haha. Hon har ju hästarna hemma, och jag misstänker att det är lite heligt för henne att ta dem på morgonen ;)

Idag är sista dagen jag har Balder. I morgon kommer husse, matte och lillhuse hem igen och allt återgår till sin vanliga ordning. Min älskling kommer också hem i morgon! Två hela veckor utan min kärlek. Som tur är har jag haft fullt upp båda veckorna, keeping myself busy, so to say. Men jag har ju saknat honom något enormt, så det ska bli riktigt skönt att ha honom hemma igen :)



Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Känns bra att inte vara ensam och det gäller verkligen att ha tålamod. Jag funderar (än om jag ogillar det en aning) på att kanske ha en morotsbit i handen när jag tar av och på grimman och när han är lugn så får han den och jag sätter på grimman samtidigt - alltid en positiv upplevelse att få på sig grimman när man är lugn. MEN jag vill samtidigt inte att han ska bli tiggig direkt jag kommer med en grimma. Hm........

2012-01-23 @ 13:26:32
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0