Effektiva jag!

Denna söndag går i effektivitetens tecken! Klev upp halv nio för att vinka och pussa hejdå till min kärlek, vi ses ju inte på två hela veckor nu :( Körde därefter hem till lägenheten och satte igång projekt röja. Vi hade ju personalfest hemma hos mig i torsdags, och trots att jag var super duktig på natten där, och faktiskt diskade undan allt och torkade av alla ytor, så var här ändå en hel del kvar att städa. Golven har fått sig en ordentlig stor städning (ja, hela lägenheten faktiskt), julen har städats ut, jag har pantat en jävla massa, kört iväg med glasflaskor/burkar, städat förrådet och städat skafferiet + hall garderoberna. Nu är det en liten liten paus med fika som gäller, sen ska jag se till att stryka upp lite tvätt och även slå in mammas födelsedagspresent! Klockan fem ska jag sen befinna mig i Vinslöv. Ja, för min lilla mor fyller ju faktiskt år idag! Grattis världens bästa mamma! ♥



Kommentarer
Postat av: Mamma

tack gumman vad gulligt av dig:)

2012-01-09 @ 22:20:09
Postat av: Mamma

tack gumman vad gulligt av dig :)

2012-01-09 @ 22:21:57
Postat av: Olivia

Sv: Jag har köpt det på hastnet! Där kan man fynda! Huvan är en equiline och schabraket är euro horse! Jag blev helt kär direkt jag såg det och slog till direkt!

2012-01-11 @ 22:25:54
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0