Update

Jag mår för tillfället lite för bra. Ringde till Björksäter igår morse och jo, min väska var upphittad, med mobil och plånbok i, fick order om att ringa idag för att få komma och hämta den. Ringde i morse och jo, det gick super bra att hämta väskan idag. Tjejen jag snackade med nu idag informerade även mig om att ALLT var kvar i väskan. Nycklar, mobil, plånbok, ja, till och med kontanterna! Hur sjukt? Och nej, det har inte varit någon som har lämnat in den, utan den hittades under städningen. Men en fråga har man ju då, om det nu är någon som har tagit den, men inte velat sno något, varför lämnar man då inte in den? Egentligen är det skitsamma, jag har ju haft en himla tur! Ska nog se till att skrapa lotten som ligger och väntar i plånboken, för har jag haft sån tur nu, så kanske jag har tur och vinner lite pengar med, om nu lotten finns kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

IIiiih :D :D

2012-02-27 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0