Problematik

Detta jäkla väder! Tanken var ju att våra hästar skulle ha semester i Januari, och sen att vi drog igång igen i Februari. Jahopp, våra hästar har fortfaranade semester..  Hittpå! Ridbanan är hård som sten = omöjlig att vistas på, vången är inte ens ett alternativ och ja, ska vi börja i skogen eller?! HITTPÅ! Skitväder, skitvinter, skit skit skit. Kanske kanske att vi kan lyckas "hyra" in oss på ett ridhus ca 15-20 min skritt bort. Hade ju varit superbra tills vädret blir mildare, men än är inget bestämt. Enda problemet är, var ska vi börja träna med Kalle? Vi är ju inte jättesugna på att gå med honom bort till ridhuset, för att longera i 15 min och sen gå hem igen.. Tåls att fundera på!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Tack!! För allt verkligen! Älskar när du lämnar kommentarer, det känns som att du verkligen läser många av texterna (trots att de många gånger är traggliga och milslånga, haha)



Vems häst är Kalle egentligen? Kommer det vara du som rider in honom eller hur ser det ut??? Isf så vill jag veta hur det går! Jag är ju själv "snart" där och jag har aldrig börjat från grunden med en häst!

2012-02-07 @ 21:05:42
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Och Arthur är inte ens skadad... Jag och mamma sa det idag - tänk om han skulle bli skadad så man måste ställa honom på gången och göra sårvård... (Han har haft ett sår på bakbenet för ett tag sedan och det var inga problem alls) Men han är helt annars nu... (haha, -annars- kanske är ett väldigt norrländskt uttryck ^^)

2012-02-08 @ 23:02:50
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: Erica

Snygg blogg!

2012-02-09 @ 15:18:29
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0