En enorm kränkning.

Att få sin väska snodd, är utan tvekan topp tre av det värsta jag varit med om. Att bli av med plånboken är det som är minst jobbigt. Kort kan man alltid spärra och beställa nya. Men att vara utan nycklar och mobil, fy fan säger jag. F-Y F-A-N! Det känns som att hela mitt privatliv har blivit kränkt. Bara tanken på att någon har kollat i min mobil och på mitt körkort och kanske har nycklar hem till mig, nej, fy fan. Mitt hopp för tillfället ligger på att dem har tagit kontanterna och sen slängt väskan i någon buske på området. Fick rådet att ringa på måndag (imorgon) och höra om dem hittat den. Kan det inte bli måndag nu eller?!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vännen lider med dig! Och blir förbannad som bara den att människor inte kan skilja på mitt & ditt! Hoppas den kommer tillrätta! <3

2012-02-26 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0