Finally!

Jaa! Jag har numera mitt gröna kort, fritt fram att börja tävla med andra ord! :D Det firar vi med en bra helg. Start i morgonbitti kl 7, med frukost på Fantasi med finaste "Sesillja", dagen fortsätter med ett par timmars jobb och sen ska jag hämta min svarta vän -  Balder. Vi två ska tillbringa kvällen med min finaste vän - Samantha. Härlig fredag. Att jag dessutom ska ha svarting i princip hela helgen, gör den ju inte ett dugg sämre, snarare tvärtom! Bästa Ellington har skött sig super bra hela veckan, dock får jag jobba som ett djur med honom nu! Herrn börjar bli ordentligt stark och har dessutom fått en killer kondis. Men jag ska väl se det positivt, mer träning för mig = med mer muskler! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0