Grönt kort

Här sitter jag, lite sådär sjuk. Febern jag hade igår kväll är borta, tack och lov! Klockan 18 idag är det nämligen dags för första kurs tillfället, jag ska nämligen ta mitt gröna kort! Ett steg närmare tävling med andra ord. Det är jag och ponnytjejerna, kan bli.. trevligt. Lär ju inte alls känna mig gammal, haha. Ska sätta lite fart nu, måste fixa till mig, käka och sen köra inom stallet och slänga av Ellington svett täcket. Fick ju slänga på honom täcket igår efter ritten, en lång uteritt med resultatet att herrn var dyngsur, kändes inte så snällt att slänga ut honom ångandes i det kalla regnet. Förresten så går projektet med "halvan" segt. Väntar på att min hyresvärd ska godkänna tapeten, och det kan ju ta sin tid!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hur va första kurstillfället?

2011-09-07 @ 11:21:59
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0