Världens bästa systerson!

Godmorgon på er! Här har vi redan varit uppe i en timme, inte det vanliga scenariot en lördag.. Med vi menar jag Lukas & jag. Mosters guldklimp har sovit över, och än sålänge har allt flytit på hur bra som helst! Nattningen igår kväll gick över förväntan och nu på morgonen har vi redan hunnit med vällingmys i sängen och ostmacke-frukost :) På schemat idag står det långpromenad, tanken är att vi ska knalla iväg till Stablestore och kolla lite. Dock väntar vi på att sällskapet ska vakna, men känner jag fröken Liljegren rätt, så får vi kanske hjälpa henne lite på traven ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia Bryndahl

Sv: Jag ska meddela så fort jag kommit på hur de lyckas (om jag någonsin kommer att komma på det...?) haha.



Mina stövlar är hela vanliga läderstövlar från mountainhorse. Tror att de kostar mellan 1500-2000kr. De är bra kvalla och jag vet inte hur många år jag haft mina, eller hur mycket de har fått vara med om!

2011-10-16 @ 08:10:00
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Det är ju inte speciellt kul att skritta men det är givande, hästen bygger liksidiga muskler + att de oftast bli väldigt proportionerliga i kroppen, mer rumpa och mindre mage + starkare ben. Bara positivt att skritta... men som sagt, rätt tråkigt att göra det drygt 1h/dag...

2011-10-17 @ 10:28:56
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0