Fina fina fjanten

Sicken fin häst jag har! Tävlingen idag gick överförväntan. Sa igår att jag är mer än nöjd om jag får 58%. 25 starter, 12e plats och 59,643%, huuuur braaaaa?! SKIT BRA! Fyra st 5or, två st 7or och sen var det 6or rakt igenom. Fina fina häst! "Prydligt, jämnt, men genomgående för lite energi" det var domarkommentaren, och jag kan absolut hålla med, han var lite trött och seg idag. Så då kan ni ju bara föreställa er hur bra det kan gå en dag när vi verkligen är på topp! Blodad tand har varit dagens ord, och det är väl så det är. Till våren ska vi kick some ass, Ellington och jag.

ps, Hur fin pojkvän har jag inte då? Som klev upp i ottan en söndag och kom och tittade på mig. Han som hatar när jag pratar om hästarna och tycker allt sånt är dötråkigt. Det är kärlek det! (jag hade ju för övrigt den största heja skaran- robin, mamma, misan, linnea, cassandra, camilla och selina, fina ni!)

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis!!!!!

2011-11-21 @ 08:36:50
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Erica

Nej jag är inte bitter. Men som sagt får vi passa på att va ute när vi kan. Fast när vädret är dåligt är det perfekt. :)

2011-11-24 @ 16:18:13
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Erica

Re: Nej jag är inte bitter. Men som sagt får vi passa på att va ute när vi kan. Fast när vädret är dåligt är det perfekt. :)

2011-11-24 @ 16:19:20
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0