Dessa nerver!

Nerverna gör sig starkt påminda! Preliminära startlistor inför söndagen har kommit upp, jag startar först av alla, inleder tävlingen, en gröning som jag.. Jisses. Tycker nog ändå det är rätt skönt, för då har inte så många ryttare tid att glo på mig ;)  Imorgon bitti ska jag hämta upp min hästskötare, (känns sjukt att skriva min hästskötare) och då ska vi fixa och greja med allt som behövs grejas. Putsa allt som går att putsa och förhoppningsvis duscha Ellington, om vi får ihop det med varmvattnet. Vad vi så mycket hade velat ha vår spolspilta klar nu!  Men men, stallgården funkar bra ännu, fast att det kanske är gränsfall med de kalla graderna. På tal om något helt annat, min "halva" är färdig nu! Min fina morbror Tommy och moster Lollo och mamma överraskade mig med att fixa allt när jag var på semester. Kan man ha det bättre än mig undrar jag? Bilder kommer upp inom kort. Idag får ni hålla tillgodo med en semesterbild.


Kommentarer
Postat av: Syster

Du ser ut som en sån där JallaJalla typ :)

2011-11-22 @ 12:52:35
URL: http://www.lillahusetpalandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0