Fotomodeller

Jag och Ellington var lite fotomodeller i tisdags. Jag har länge funderat över på vad jag ska ha på väggen ovanför sängen, och kom på att jag vill ha foton på mig och Ellington i snygga ramar. Syrran fick agera fotograf, och motivet var Ellington i ett rapsfält, med mig i vit klänning, barbacka på honom. Jag hoppas att bilderna blir lika fina som dem såg ut att vara i kameran! Här kommer iallafall en annan bild på mig och hästapållen, som lillebror tagit. Det syns väldigt tydligt hur stor Ellington är, och hur otroligt liten jag är! Haha :)



Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag tycker att bilderna blev väldigt bra och du ser lika liten ut på de bilderna :P

2011-05-29 @ 22:45:54
URL: http://lillahusetpalandet.wordpress.com
Postat av: Syrran

Jag tycker bilderna blev väldigt bra och du ser lika liten ut på de bilderna som på bilden ovan :P

2011-05-29 @ 22:47:12
URL: http://lillahusetpalandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0