Att dela med sig.

Ja, nu är ju inte jag sådär vidare mycket för att anta diverse blogg utmaningar/facebook utmaningar etc. Men ikväll gör vi ett undantag, då jag är skrivsugen men inte har något vettigt att skriva om, och faktiskt tänkte bespara er från ännu ett inlägg om någon alldeles för fin klänning ;) Haha.
Så here it comes! 8 punkter som beskriver mig.

1.
Jag har enormt tåliga stämband! Kanske de tåligaste i världen, då jag väldigt sällan är tyst. Med nöd och näppe när jag sover och ibland inte ens då. Med andra ord, jag snackar konstant.
2. Jag älskar mjölkprodukter, men min kropp gör inte det. Inte min omgivning heller för den delen.. Laktosintolerant var ordet.
3. Jag är envis som synden och mer bestämd än en diktator.
Dålig kombo?! Who knows..
4. Jag har lätt för skratt, kanske lite för lätt. Som min kära mor uttryckte sig, "Den dagen du börjar gå på antidepressiva, går det sju torsdagar på en vecka."
5. Naturen har ännu inte misslyckats med att inte kunna få mig på bättre humör. Skogspromenader är som en anger management kurs för mig.
6. Jag blir döhungrig ca 8 ggr om dagen. Kan bara vara proppmätt i 15 min, efter 30 min är jag hungrig igen. Som tur är syns det inte på min figur, snarare tvärtom. Ju mer jag äter, desto mer går jag ner i vikt. Speciellt om jag äter skräpmat/godis/chips/kakor. Ibland är det en förbannelse..
7. Jag är svag för klänningar från 50/60talet. Tyll och chiffong är de bästa jag vet. (Som om ni inte visste det redan)
8. Jag gillar att skapa. Är utbildad florist, har pysslat i hela mitt liv och älskar hemmagjorda saker!




Kommentarer
Postat av: Anne

omgivningen gillar absolut inte att du stoppar i dig mjölkprodukter. Men du hade varit en bra hjälp till Hitler med gaskammaren.... :P

2011-03-25 @ 23:51:02
URL: http://www.lillahusetpalandet.wordpress.com
Postat av: Erica Johansson

Re: Det visste jag nog ja :) & du får så gärna läsa!

2011-03-26 @ 17:47:56
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du glömde att nämna att du är en "BOKMAL". Det är enda gången du är tyst nån längre stund!

kram

2011-03-27 @ 22:13:22
Postat av: Linn ♥

riktigt snygg blogg, du! :D

hur är läget då? :)

2011-04-07 @ 07:14:06
URL: http://gallop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0