Underbara semester.

Har haft en kanon start på veckan. Underbara semester. Spenderat mycket kvalitetstid med min kärlek, och även träffat min underbara fina vän Jonna. Så sällan vi ses, men så bekväma vi är med varandra. Galet! Har också varit i stallet och slitit lite. Tömkörde Ellington igår, jag har inte tömkört sen jag var 13 år. Tackar gudarna för att Ellington är så snäll och tålmodig! Tänk så mycket han får stå ut med egentligen ;) Men ja, det gick faktiskt väldigt bra må jag säga. Ska försöka tömköra en gång i veckan, då det är fantastiskt bra träning. Framförallt muskelträning, och det kan ju Ellington behöva lite mer.. Eller inte. Stort muskel- och energiknippe är vad han är! :) I morgon är det iaf Liseberg som gäller med familjen Thuresson. Ska bli trevligt! Jag har bakat frallebullar ikväll som ska fixas till i morgonbitti till frukost. Hade tänkt köra lite Salami/Brie/Rödlök och Skinka/Sallad/Tomat/Rädisa. Gott och enkelt, precis som jag vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0