Hujeda mig!

Hujeda mig vilken träningsvärk jag har idag! Blev ett ordentligt hårt pass på ridbanan igår. Misan har bestämt sig för att jag Ellington ska ut och tävla så småningom (hur i hela friden nu det ska gå till..) så hon drillar oss hårt. Och igår, var det värre än vanligt. Dessutom har jag övningar i hemläxa. Övningar som ska göra mina benmuskler längre.. Hujeda mig en gång till! Dock så ska väl resultatet bli skit bra sen, hoppas jag! Att jag sedan fick agera ridlärare åt Selina, som skulle trava för första gången i sitt liv, gjorde ju inte saken bättre. Springa sju varv runt ridbanan (vi har dessutom den stora banan 20x60m) när man redan är slut i huvud och kropp, det är ingen höjdare. Men vad gör man inte för en liten tjejs lycka? ;) Men en sak ska jag säga er, att skola om hela sitt tänk och agerande efter 16 år som hopptjej, det är inte lätt! Men jag är på god väg. Så jag kan väl egentligen titulera mig som dressyr ryttare nu :)

Kommentarer
Postat av: Erica Johansson

Var är like-knappen?

2011-07-05 @ 13:09:30
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0