Surprise!

Jag fick en överraskande glad häst idag! Han var butter i stallet, då de stått ute i regnet hela dagen och precis fått komma in när jag anlände. Bestämde mig för att jag nog varken pallade eller var motiverad till att träna, och därför blev det att jag red barbacka istället. Händer inte allt för ofta faktiskt, men gud så mysigt det var idag! Vi tränade på att stänga grinden till ridbanan från ryggen, gick över förväntan, sicken häst han är ibland, den där Ellington :) Och gud så roligt han tyckte det var när vi började galoppera! Haha, som ett barn på julafton. Körde hela L:C 2 och det gick så otroligt bra. Kanske borde rida barbacka på alla tävlingar framöver?..


Ellington älskar att mysa - gullhästen!
(Såhär står vi minst 15min innan eller efter ridpass)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Min blogg är inte speciellt stor, tror att det är lilla Arthur som drar läsarna till sig haha! Men eftersom att vi var med i 2 av Norrlands elitlag så är det rätt många hästmänniskor som vet vem jag är, och det är tråkigt när det snackas mycket... Vissa söker nästan saker att klaga på. Men jag har haft tur, jag möts ofta av positiva kommentarer och miner!

2011-12-09 @ 13:00:19
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0