God Jul!

Julafton. Julkänslan har definitivt inte infunnit sig. Här skiner solen, vi har 6 grader och grönt väl synligt gräs = ingen snö. Förra året fick jag bokstavligen gräva ut min bil för att kunna köra iväg på den årliga julfrukosten hos syster yster. Nu ska jag snart dra på mig lite överdragskläder och sen köra och plocka in hästarna, för att sedan köra vidare hem till mamma och fira jul där. Jag hoppas att det "fina" vädret håller i sig så jag kan rida ut en sväng i morgon förmiddag med Ellington. Bara vi två på en långrunda i skogen - ja tack!



God jul säger jag och Ellington med en höstbild! ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

God jul!

2011-12-24 @ 22:13:41
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Håhå fina fuxen!



Ang. det där med loggor så läste jag att det isf kommer att gälla på hela tävlingsområdet... Alltså fleecetäcket hästen har i boxen, boxgardinen, transporten, fordon - allt.



Det finns redan lite regler om loggor men inte i samma utsträckning som de nu vill införa. För det minns jag från när vi tävlade i ponnyallsvenskan så skulle vi inte få ha på oss våra lag-jackor p.g.a loggan. Som tur var fick vi sponsor och fick ha dem ändå, sedan det här med JW ridbyxorna - de vita säljs ju endast med "JW" medan andra färger säljs med "Whitaker" för att de ska vara godkända för tävling, så några svagare regler finns redan tror jag.



Och om att fodra mitt på dagen, skönt att det går så bra för er! Jag ska testa fordra dem i hagen för första gången imorgon så får jag se hur det går, jag håller tummarna!



2011-12-24 @ 23:39:40
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Ja, och hon hatar det.. Det går ju inte att rida någonstans vid kusten! Blankis och Madde är barfota... De kan nästan inte ens gå i hagen...

2011-12-26 @ 12:12:31
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0