Again and again.

Så många klänningar, så lite tid!! Super klantiga jag lyckades låsa upp ena bakdörren på bilen, en av dörrarna som inte går att låsa! Skit bra jobbat Erika, du bor nära ett ghetto och har en olåst bil. Hoppas bara ingen vill sno min fina, skrangliga bil. Då blir jag "lissen i ögat" som vi säger här i skåne. Men, för att få upp humöret så har jag, som vanligt, kollat på klänningar på min favoritsida, Etsy.com. Bättre humörhöjare och bättre inspirationskälla finns inte.

Denna fina rosa klänning har ju allt, färgen, längden, formen, kjolen, rosetten. Kan fortsätta i all evighet. Se och njut!


Kommentarer
Postat av: Lilla A

Då tycker du fel.

2011-04-11 @ 20:24:16
URL: http://lillahusetpalandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0