Nyårshelgen i all sin prakt! :)

Skiter väl jag i! - citerat från Oskar.

Har spenderat nyårs helgen i Uppsala/Vallentuna, eller aa, norra Täby som Oskar själv väljer att kalla det, haha! Onsdag kväll till fredag eftermiddag hos Johanna och David i Uppsala. Hade en helt underbar nyår med goda vänner, bra musik och allmänt mycket gläjde som strålade :) Fredag kväll till söndag eftermiddag i "norra Täby" där vi bodde hos Oskar. Fredagen var en riktig bakis dag med film hemma hos Jens i Täby (riktiga Täby!), lördagen åkte vi in till Stockholm och gick på Skansen. Ruskigt kallt var det! Trodde jag skulle förlora mina fötter till kölden.. Efter Skansen skulle vi shoppa och bestämde då att vi nog faktiskt kör på ett köpcentrum, så det fick bli Kista Galleria. Inte så där jätte mycket shopping blev det väl, men det var mysigt ändå :) På kvällen blev det taco kväll och sen sällskaps spel och vin. Idag, söndag, tog vi lite sovmorgon innan vi åkte och bytte till en större bil så vi fick plats med all vår packning. Två MEGA stora resväskor, en normalstor och så min lilla, haha. Bilen bar oss till Täby Centrum för lite tittande i butiker och lunch. Sen var Oskar "skiter väl jag i" Andersson så snäll så han skjutsade oss till stationen där vårt tåg gick hem till skåne. Fem timmar tog det, och det var lite drygt. Men jag hade ju fint sällskap iallafall :) Så tack tjejer, Matilda, Jessica, Rebecka, för en fantastisk helg. Och tack Johanna,
David och Oskar för att ni stod ut med oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0