vältrar mig i självömkan

Snorar, hostar så jag klöks & halsen strejkar big time. Lägg till att jag även har ont i nacken, vilket leder till lite huvudvärk. Jag är verk-lig-en pepp på att jobba Peters pass idag.. Visst att jag trivs på jobbet och sådär, men det är inte speciellt roligt när man mår lite mindre bra. 16-22, bara att go for it. Det är ju inte så precis att jag kan se framemot lite ledigt sen heller, jobb fre, lör, sön, mån. Jag kommer vara död. Det svåraste är ändå att jag inte kan hjälpa pappa med något, känner mig så jäkla taskig att lägga allt på mamma, som även hon mår dåligt. Men hennes smittar inte, så hon får göra det. Smittar jag ner pappa så blir han automatiskt sämre & något sådant vill vi inte. Självömkan var dagens tema jaaaa!

Kommentarer
Postat av: annalinn

Hoppas du mår bättre snart så jag kan komma och hälsa på dig :) Puss å kram

2009-09-10 @ 21:36:31
URL: http://annalinnosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0