finally!

JAAAAA! För ett tag sen försökte jag komma på vad en låt som jag lyssnade jättemycket på innan heter. Jag visste vad låten handlade om, och under vilken period jag lyssnade på den som mest, dvs våren -06. Jag visste vilket sorts av musik det var och jag kunde säga att dem sjunger om hawaii och att flickans mamma kommer på dem med att äta glass i hennes säng mitt i natten. Men jag kunde inte för allt i världen komma på vad det var för låt, eller ens vad gruppen heter. Så störigt har det varit! Kollat igenom all min musik på datan, men nej, inget resultat. Så nu ikväll när jag letade efter en annan låt på Spotify, så bara uppenbarade denna sig! Så nu lyssnar jag för fulla muggar och bara ÄLSKAR att jag hittat den igen :D Och okej, detta inlägget blev nog lite rörigt, men det skiter jag i ;P

hellogoodbye – Two Weeks In Hawaii

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är så jäkla störigt när man verkligen älskar en låt men inte kan lyssna på den för man har ingen aning om vem som gjort den eller vad den heter!

2009-11-17 @ 10:09:43
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0