now i'm freeeeeeeeeeee!

weeeeeey! jag har fått hem min underbart fina rosa klocka idag! :D tjusig som tusan! sen har jag även förbrukar mitt presentkort som jag fick av mormor, stefan & roger med familjer. det blev ett vitt serveringsfat & en vit salladsskål med salladsbestick från mine :D nu ska jag bara planera en fancy middag för mina girls så jag kan duka värsta fint :) hihi! åh, igår köpte jag Rena Rama Rolf på dvd, haha, jag har skrattat så tårarna sprutat idag! :D så jävla klockrent. för övrigt var det ju bio igår, Änglar & Demoner & jag gillade den. alla kritiker har sågat den, men jag tyckte den var jättebra :) nu är det iallafall snart middag, kylling & ris med beasås! & vet ni? mormor & mamma påstår att jag inte kan prata skånska :O jag som tycker att jag pratar bredare skånska nu sen jag flytttade hem, än vad jag gjorde när jag flyttade..




btw så köpte jag denna underbara sidenjacka, eller vad jag ska kalla den,
i tisdags när jag var på nova med Emilie & Micke. syns lite dåligt, men detta
var den bästa bilden.. den är iallafall 3/4 arm, stora armar :)


Kommentarer
Postat av: Glitter Fittorna

Snygg sidenjacka :)

titta gärna förbi på våran nya blogg:

http://glitterfittorna.blogg.se

2009-05-14 @ 19:03:53
URL: http://glitterfittorna.blogg.se/
Postat av: Erica

Alltså, var bor du nu?

2009-05-14 @ 21:27:19
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0