söndaglikamedbakisdag

nu har min lilla falukorv varit i slagsmål, så han är helt förstörd! eller aa, lite skadad är han iallafall. ett sår på örat som det har runnit blod från, en svullen framtass & ett ajaj bakben. lilla Vilgot, du är sån gangster! nej men det är rätt, sätt dem där jäkla grannkatterna på plats. du & Algot är ju herrarna på täppan här! ;)
igår var det utgång på schemat. fast först satt jag här hemma i solen & drack öl med pappa & Tommy, Håkan kom också sen. Vi grillade också, Tommy & jag. eller aa, mest Tommy, jag var bara biträdande grillmästare ;) men mysigt var det iallafall, & maten var sjukt god! efter det så drog jag in till stan, mötte upp Jessan på hennes jobb. där började jag med att pajja ett glas (Y) bra jobbat Erika! efter ca 1½ timme där så drog vi hem till Emelie på förfest. Mucho trevligt, men med lite drama ;) efter det blev det class & vi hade kul! sen satte jag & Jessan oss i en taxi från stan ca kvart i fyra. det blev "efterfest" i vä ;) & där var jätte små söta misar! så gulliga var dem :D hihi. idag har jag dock inte mått så bra, var sjukt jäkla bakis. usch! men jag hade som sagt svin kul igår :)


två av misekisarna :)


förfest gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0