litesådärsöndagsrörigtmenhålltillgodo

tjabbahej, klockan är halv tre & jag sitter & käkar frukost, (Y) stabilt. men jag sitter vid mitt "databord" (hylla) som jag satte upp igår, & den är stabil som fan! är man bra så är man. fast det är kanske som mamma säger, jag är lite mer som en man i mitt sätt att tänka & agera, än vad jag är kvinna. fast jag tycker jag är rätt kvinnlig. & dessutom så behöver väl man för sören inte gilla eller vara bra på att baka & laga mat bara för att man är kvinna? jaja, vilket som, så var jag hemma hos Matilda Larsson igår, Kjellan var också där. vi käkade bakad potatis & drack vin. sen skulle vi spela spel, men det blev så tråkigt så vi sket i det ;) trevligt hade jag iallafall, så tack så mycket :) idag har jag ju nästan sovit bort hela dagen, eller iallafall hela förmiddagen. detta kommer resultera i att jag inte kommer göra så mycket idag, iallafall inte förrens Samantha kommer hem. vilket nog blir ikväll, för då blir det promenad :) sören, nu blev jag sugen på chips. skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0