"they say the safest way to be left alone,
is to hurt the ones you love.."
yeah, i think that's just  what i've acomplished...


jag är fortfarande lite sjuk & det suger som fan.
men! en positiv grej är att i natt sov jag bra för första
gången sen jag kom hem, jag har hittat tillbaka till min säng!
två & en halv vecka tog det för mig att vänja mig vid att ha "stor"
säng igen, & att få den till att bli skön ;P så jag har sovit som en
prinsessa i natt. varit hos sjukgymnasten med papi idag,
han fick akupunktur & jag tyckte det var lite läskigt att se Henrik
(sjukgymnasten) sticka in alla dessa nålar. blä! men sen
samtidigt så kunde jag inte låta bli att kolla, haha!
man är bra rolig ibland. usch nu när jag var ute med hunden
(med katterna i släptåg) så var där en skum man som gick framför
mig efter ca halvarundan, & han stannade 4 ggr, ett par meter framför
mig & bara kollade på mig. det tyckte jag var lite läskigt! usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0