mysipysi

Precis kollat klart på Dirty Dancing,
jag verkligen älskar den filmen!
I princip varenda outfit Jennifer Grey har
ger mig ett sånt enormt ha begär,
miiijau!
Plus att den filmen alltid gör mig på
så bra humör & jag vill bara krama & pussa
ihjäl närmsta individ. Synd bara att varken Jimmy
eller Missan är som mina gofisar hemma.
För Algot & Vilgot, dem är vana vid att jag kramar
& pussar på dem. Ville den skiter pussar ju dessutom
tillbaka! hihi, min misekis eller vad?!
& AlleBalle ska alltid ligga så man kan ha en arm
om honom & tassen i handen. Då sover han & jag som bäst!
& snart behöver jag inte längta längre, flyttar hem nu någon gång
i veckan. Får se vart det bär nästa gång! ;P

puss & godnatt från mig & Missan


Kommentarer
Postat av: Erica

Flyttar du hem? Helt & hållet?

2009-03-02 @ 08:05:32
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0