& nog fan fick jag feber bara 3 timmar senare.

påminn mig att jag aldrig mer ska önska mig
något så dumt som att bli sjuk, för att det är "mysigt"
pff! jag är en galenpanna!
ja för just den saken önskade jag mig vid middagsbordet
igår, & nog fan fick jag feber bara 3 timmar senare.
39 grader & mådde skit. Håkan sa att jag såg helt uppsvälld ut,
som om jag hade påssjukan, haha. men ja, feberyrning har jag
haft exakt HELA natten, & pappa hade pratat med mig i morse vid
åtta, men det har jag inget minne av, dock hade jag svarat honom,
eller aa, mest mumlat, men ändå. vaknade inte & klev ur sängen
förrens halv ett (!) galet! så dagen har spenderats under mitt
duntäcke i soffan. fast har faktiskt varit ute med hunden & masserat
mamma, så lite duktig har jag allt varit!

it's like a mary-go-round..
jag vill finnas vid din sida & stötta dig, men du gör det jävligt svårt.
du är så svår att nå ut till ibland. ena stunden kan man prata hur
mycket som helst med dig, om allt. sen vänder du på en femöring
& sluter dig, gör dig okontaktbar & blir iskall. sen kommer alla ursäkter,
& så börjar hela proceduren om igen, prince charming - mr cold.
du är som jekyll & hyde.

Kommentarer
Postat av: Erica

Krya på dig

2009-03-17 @ 09:04:53
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Erica

Re: Oh vad bra! Vilken storlek har du? Jag beställde en i medium. Jag vill ha den aningen stor, & jag tänkte om den är FÖR stor kan jag alltid krympa den. Har du storlek small?

2009-03-17 @ 14:54:11
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Yster

Om det inte hade varit för att jag ringde och väckte dig, hade du sovit ännu längre!! =)

2009-03-22 @ 18:59:40
URL: http://www.nogg.se/annenyman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0