theweekendinashortsummary

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne
det är iallafall allmänbildande!


helgen då va,
fredagkväll, åkte till K-town hem till Wayne & Johanna
körde till Maxi & köpte mat, hem & drack lite vin.
satte oss på tåget till Helsingborg,
vägen dit bestod av alkohol, sms trakasserier & solbrillor.
Mötte upp J & gick the Tivoli, skulle se Christian Kjellvander spela
men ack nej! han hade vi redan missat.. pissigt.
vi dränkte våra sorger i sprit, skakade lite på rumpan.
Hamnade hemma hos J medans Johanna & Wayne satsade på hotell,
fint ska det va! ;)
sov väl ca... 5 ? timmar,
lördag, tåget hem så jag anlände kl 12. käkade choklad yoggi,
ganska så god faktiskt! :P sen tvingade mamma med mig
till stan för att handla lite, var hemma igen halv fyra,
fixade till mig & stack in till K-town, käkade på Rosegarden
med Emilie & Micke, vitlöksmarinerad kyckling som smakade
som biff i sötsur sås.. med andra ord var jag väldigt besviken!
åkte till Åhus & fick träffa Mickes "lilla chihauhau"
en italiensk mastiff som helt stal mitt hjärta!
åkte & hämtade upp Phille & stack till Åhus bowling,
jag loosade stort kan jag ju tala om!
men skyller det på mina klena handleder, har ju trots allt
problem med dem ;) spela biljard & även där loosade jag,
fast det skyller jag på att köerna var för långa för lilla mig! haha ;D
skulle först ut med Tilda, men kom på att jag nog var för trött
så jag bangade & åkte hem till min älskling istället!
som redan låg & väntade i sängen, han vet hur det ska va! ;)
idag blev jag väckt av mamma halv ett med frasen
"ska du vakna nu så vi kan äta gemensam frukost, jag har bakat scones.
första plåten är precis uttagen ur ugnen"
jag var ganska så snabb ur sängen! haha
sen blev det promenad med Samantha, gud vad jag saknat dig vännen!
& nu ikväll kom Anne & Jim på middag.
vi åt mitt stormkokade ris, haha, så vi kan ju glömma allt
som jag tidigare sagt om att jag nog är bra på att laga mat..
faktum är att jag nog måste skaffa mig en man som kan det där!
fast negerbollar lyckades jag göra, & det utan att skita ner min vita tröja! :D
(som 20 åring bör man väl ändå lyckas med det, eller?)

Mamma - Vad är det för film ni kollar på?
Jag - Skojar du eller.
Mamma - .... nej? vad är det för film?
Jag - den heter så..
haha! ibland är mamma rolig, oftast när hon inte vet om det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0