lördagkväll

igår kväll i en kort sammanfattning kanske?
åkte ut till Anne & Jim på födelsedagsfest,
hamnade bredvid Hans, Jims gamla lumparkompis.
grymt trevlig kille! snackade en hel del faktiskt.
jag fick även reda på att jag har förmågan att leta upp vatten
med en galge, sjukt maffigt var det, men fan vad ont handen jag fick!
sen har jag även ett väldigt starkt & stort kraftfält, vilket jag fick förklarat
för mig att har man det, så är det ofta ett tecken på att man är mottaglig
för det övernaturliga, & det visste jag ju sen innan att jag är.
efter ett par timmar där ute så hämtade mamma mig & skjutsade in
mig till stan. hem till micke på en mini förfest för min del,
promenerade i mina högaklackar in till stan, in på class.
där dansades det väldigt mycket & jag bara njöt!
blev förföljd av den söta fotografen & jag vill inte veta
hur många bilder där finns på mig på hans kamera!
oj oj oj oj OJ! haha ;D
mamma hämtade mig & vi körde hem. jag hade grymt ont
i mina fötter & har en del blåsor idag.. men det var lätt värt det! :D
men det var en bra kväll ute, tack alla för igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0