så Hampe stängde av & sa till mig att göra mig i ordning så jag kunde sova ordentligt :)

en liten liten liten del av mig saknar dig.
eller nog mest saknar jag glädjen du fick mig att känna.
men den är liten, den sårade delen är så mycket större,
den är som ett hål stort som ett hav.

förlåt för väldigt dålig uppdatering nu under helgen!
jag har bara inte haft orken eller inspirationen.
men i fredags umgicks jag först med Johanna lite,
hon spelade gitarr & jag sjöng - hur mysigt som helst!
sen kollade vi på HP 2 & 3, käkade chips med dippa
& bara allmänt mös :) hihi!
på kvällen umgicks jag lite med Samantha, fick en massa
massa massa filmer av henne, så nu har jag att göra! :D
vi sa hejdå vid typ elva, & då la Hampe & jag oss i min säng
& kollade på Benjamin Button. men efter halva filmen somnade jag,
så Hampe stängde av & sa till mig att göra mig i ordning så jag kunde
sova ordentligt :) han är söt min lillebror!

igår var det först kalas för mina små kusiner,
& Alice stal mitt hjärta, som vanligt. så jääääävla söt är ungen!
på kvällen blev det utgång med Emilie & gänget, riktigt roligt hade jag
& tiden sprang fort som fan iväg! :)

idag har jag dock inte klivit ur sängen, men det ska det bli lite ändring
på nu, ska först massera pappas rygg, sen blir det mat & sen ytterligare
en film :) vilken är dock inte bestämd än.

ha en bra söndag kära läsare!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0