snälla snälla snälla

du är ingen lagspelare, du passar aldrig vidare bollen.

klev upp ca halv nio idag, gick ut med hunden,
käkade lite yoggi, läste tidningen.
mötte upp Sam utanför veterinären som vanligt,
satte igång med vår lilla runda, & vilket härligt väder
det är ute! klar himmel & solen skiner :D då trivs jag!
rundan gick väl sådär, var ganska mycket jobbigare idag
än i tisdags, haha :P så det blev bara 2 km, pallade inte längre ;)
sen stretchade vi ihop, för att vi inte skulle glömma det.
för det gjorde ju jag i tisdags.. haha, därför jag har sån jävla träningsvärk i
låren så jag knappt kan gå! haha, klenis på mig :P
därefter hoppade jag snabbt in i en dusch & åkte till vårdcentralen med pappsen.
fem rör blod tog dem & nu hoppas vi så mycket vi bara kan, att dem visar en ändring.
ett bevis på att doktorn har fel. snälla snälla snälla!
senare idag kommer Micke (?) hit & ska hjälpa mig med datan,
så jag kan få över allt som jag har på den stora datan till min egen.
tydligen så var det inte bara till att fixa en sladd, utan man var tvungen till att
lägga ner brandväggar & allt möjligt också. haha! aja, men det fixar Micke.
tror han heter så iallafall, vilket som så är han Annes kompis :)

oj, nu hittade jag äpplet från igår i min fönsterkarm..
haha, nasty! jaja, så går det när tankarna springer på annat håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0