ruskigt!

sitter hemma hos Johanna nu,
diskuterar kvällens outfit & Johanna
kommer vara så ruskigt snygg ikväll
så det är sjukt! jag däremot vet man inte
än hur det kommer sluta. outfiten är planerad,
men om den kommer funka återstår att se ;P
fast det tror vi väl, det största frågtecknet är nock
ändå mina skor, kommer mina arma små fötter
hålla hela kvällen för mina älskade decimetersklackar?
som sagt, det återstår att se! haha
& jag har äntligen hittat en vårjacka som jag gillar
& den fick faktiskt följa med hem också ;)
jag är nöjd.
men nej, nu ska jag snart promenera till tåget,
hem & fixa till mig, iväg på fest, sen in till stan
& möta upp tjejerna för att hamna på class :)

ha en härlig lördag snuttegull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0