pysselmani!

det verkar nu som att jag iallafall kan skriva
inlägg. och vill ni läsa äldre inlägg får ni tyvärr
gå tillbaka i listan i menyn.. skumt skumt. men så är det!
idag har jag knallat runt på stan med Anne,
inhandlat grejer till mina inbjudningskort.
så jag har pysslat en massa idag, stämplat,
gjort rosetter & klistrat fast, skrivit en massa &
lite till, mys mys mys! jag gillar att pyssla :D
men iallafall så postas inbjudan i morgon
& jag har en känsla av att jag har glömt någon =/
jaja, det löser väl sig :)
inbjudan är iallafall jättefin! kommer komma upp bild
på den här på bloggen, någon gång senare.
hela inbjudan är iallafall handgjord, verkligen hela inbjudan.
jag är så bra ibland :D haha!
men nu är det sängen som gäller, kanske med en film & en katt!

så puss & godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för inbjudan?

2009-03-24 @ 08:33:22
Postat av: Erica

& det var jag som skrev ovanstående...

2009-03-24 @ 08:33:59
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0