ladadaaaa

ursäkta ursäkta ursäkta ursäkta URSÄKTA,
det ska aldrig mer upprepas, jag ska aldrig mer vara jag.
god lust att få ett vredes utbrott, men nej,
det tänker jag inte, jag är inte som er..


umgåtts med tjejerna ikväll & det var mysigt!
saknat det som tusan.. och! jag fick hem min
klänning idag!! iiih, den är så fin så fin :D
nu ska jag bara lyckas hålla mig till att inte
använda den förrens det är min 20 års fest,
vilket kan bli svårt.. haha.
åh, igår när jag var ute & gick med hunden
& var sådär lagom irriterad för att det snöade
som fan ute, (jag + hund var helt & totalt vita när vi kom hem),
så möttes jag av doften av ny utfodrat stall.
det var så mysigt & all min irritation bara rann av mig.
tänk vilken effekt det har, all doft som jag förknippar med stall
& hästar, gör mig lugn på 2 sek. amazing!
kanske ska ta & börja rida igen? mjo, tåls att tänkas på..


du, stalking är bara 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0