jag jag jag - det är en klingande melodi!

det skönaste med att flytta hem till skåne

1. jag får bo i skåne
2. jag får bo i civilisationen
3. jag får gosa med mina mysisar
4. jag slipper konstiga ljud utanför huset
5. jag slipper 7000 mål "mat" om dagen
6. jag slipper vakna kl 9 av att det plingar på dörren & hemtjänsten skriker så taket lyfter
7. jag får normalt fungerande internet
8. jag får garderober igen
9. jag får äntligen sova på tväre i sängen igen
10. jag slipper tjat om att jag "äter för lite" (bara för att jag inte tar lastbilschaffis portioner vid alla våra 7000 mål mat)

det blev lite mycket jag här, men det tar jag inget extra för. haha!
angående nr 4 så stördes jag i mitt nip/tuck tittande (det där lät perverst..)
av att det lät nåt så hemskt utanför föntret,
trodde först det var ett rådjur som sprang runt på altanen
som dem brukar göra om kvällarna/nätterna,
men jag såg inget rådjur, men ändå hörde jag att det var
något precis utanför. tände ytterbelysningen för att kanske se bättre,
men inte heller då kunde jag se vad det var. kom fram till att det är något
som skrapar på kortsidan av huset & hoppas innerligt det är ett rådjur
som letar mat, eller nåt. Missan blev iallafall rädd & sprang in under farmors
säng, försöker få in henne hit igen för vill ha sällskap
när jag nu ska lägga mig i sängen & kolla på Wildchild för typ 100 gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0