i'mlostinacrowdedplace

det har varit en rörig förmiddag..
det känns som att hela min omgivning rasar runt mig.
jag känner mig vilsen, vet inte hur jag ska vara, vad jag ska göra,
jag känner mig inte hemma längre.. det är så mycket jag måste komma
i kapp med, allt som har förändrats, allt som har upplevts under tiden
jag varit borta. det känns som att jag fortfarande bor 55 mil bort.
vilsen vilsen vilsen

var ute & sprang med Samantha för en stund sen,
2,5 km utan att stanna eller gå!
jag är mäkta stolt över mig själv :)
trodde jag faktiskt inte att jag skulle klara.
nu är målet att klara 13 km rundan innan Sam rycker in,
det vill säga 3 augusti. så senast 28 juli ska vi ha tagit oss runt den! :D
jag är pepp som fan!

men nu är det duschen sen stan med mor & far

Kommentarer
Postat av: Erica

Ska hon göra lumpen?

2009-03-10 @ 20:47:37
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0