midsommar!

varför är det alltid jag som lyckas? seriöst!? klantig som jag alltid är, kollade jag fel på min lilla tabell. fick för mig att flyget gick 1540, nämen hej va, 1800. satt på arlanda aplänge! typ 2½ h, kul då. jaja, min bok är iallafall utläst. för övrigt har helgen var underbar. ja faktiskt underbar. möttes av sjukt fint väder när jag anlände i sthlm i onsdags iallafall, knallade bort till city & sa hej till annalinn & rita, så underbart att se er igen! höll på att krocka med kim andersson (!!!!!) när jag var påväg ut från gallerian. men alltså fy satan vad lång han är! haha, jag nådde väl typ honom upp till midjan :P vilket som, så åkte jag hem till farmor & farfar & blev lite uppgödd & allmänt ompysslad :) torsdags kväll var det uppis som gällde för att sedan åka till värmdö för att fira midsommar. vi hade skit mycket packning med oss, herrejävlar säger jag bara! min resväska var packad till max med all vår dricka, jag hade min bag med sovgrejer & handväskan packad med lite ombyten & sådär. sen hade vi en storstor kasse med mat som vägde ton, för att inte tala om den ännu större kassen med johanna, david & emelies sovgrejer. plus att resten av gänget också hade väskor med ombyten. jobbigt var det, men fram kom vi! haha. midsommar var iallafall hur trevligt som helst! kul att festa med bara nytt folk, som dessutom var supertrevliga. i lördags var det skansen som gällde & även då hade vi galet bra väder, finnemang! idag käkade jag frukost med annalinn på stan (i uppis) & det var mysmysmys! så himla kul att träffa dig igen vännen! hoppas på att du hittar tid till att komma ner i sommar :) nu är det väl förhoppningsvis snart mat, lite sent, men vafan. sen blir det en ventilations promenad med Sam ;P först lite bilder från den gångna helgen, pallar inte ladda upp alla..

     
inte riktigt lika dragen som bilden försöker visa ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0