litesmåttogott

janejmenvisst! treeevligt har jag haft det i helgen! :D i fredags stack jag till stranden med Johanna, Emma, Ola, Sebastian & ... Simon (?) stora stora vågor så det blev en del bad, mys! sen käkade jag & Johanna mat, sittandes på hennes vardagsrumsgolv, det kändes så "my first apartment" ;D haha, på kvällen blev det fotboll hos Helene & då bestämdes det också att jag ska vara med och spela beach handboll!! iiiih, nice nice nice. jag är taggad som få! i lördags åkte jag till Ronneby & gick & trånade efter alla fina bilar på Nostalgia, med mig hade jag även Mamma, Lollo, Hampus & Viktor :) på kvällen firade vi Felicia & jag & Pillan stack till premiären av Martin o Martin. ap mycket folk & tyvärr får det inte så värst bra betyg av mig. dem hade ju för sören knappt inget utbud i barerna! öl, cider eller grogg. vaaaaa? inga drinkar! blä, så tråkigt. igår blev det iallafall stranden med ett jäkla gäng, Tilda + hennes mor & far. Jessan + mor, Felle, Rebecca, Linus & Micke & några andra hockey killar. 20 grader i vattnet, så gissa om jag var i vattnet mycket ;) haha. fika på bagels på kvällen & jag fick skjuts hem av Linus & Semir (?) just bara för att dem behövde fördriva tiden lite :P jag tackar jag, haha. det är två roliga killar så det var ju ingen tråkig resa precis :P

 
mat på golv

  
Ronneby
     


     
Thunderbird! Denna underbara bil, vill ha vill ha vill haaaa!


Avslutningsvis, Pillan + jag, från i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0