Jag är stolt syster till Hampus Nyman

" Årets Basist
Hampus Nyman

I musikrummet allt han gett
över sladdar han trampat snett
En stadig basist håller ihop sitt band
Tonerna bestämmer han med vänster hand"

varit på avslutningsmiddag på Hampes skola idag, blev trerätters middag. i slutet så delades det ut diplom till alla eleverna, dem är ju bara 12 st :) det var bland annat årets samlare - Jocke, & jag blev inte förvånad ;) sen var där bland annat årets fiskare, årets kökserska & årets idrottare, plus en del andra. Hampe blev årets basist & jag är så jävla stolt över honom! när allt var slut smög vi upp i musikrummet & Hampe spelade lite för mig. det lät jättebra, han är grymt duktig! helt sjukt vad stolt jag är, han har äntligen hittat något han tycker är roligt & brinner för. han om någon är värd det. Hampus, du vet att jag är stolt över dig & att jag älskar dig. fast att jag vill döda dig ibland ;D hihi. men nu ska det bli kvälls promenad med Sam. puss på er!



förberedelser


i full gång :)


det kanske bara är jag, men jag ser lugnet i hans ögon & det, det är guld
värt för mig. <3


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har också alltid velat få ett sådant där diplom för någonting. Har man lyckats få det!? Grattis till din lillebror i alla fall!

2009-06-10 @ 06:28:29
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Anne

Även jag är stolt syster!! Go Hampe =)

2009-06-11 @ 18:57:24
URL: http://www.nogg.se/annenyman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0