i've just ruined my day

nej men alltså grattis fröken nyman, grattis till att du sovit bort en solig dag. jag som hade så mycket att göra idag också, plantera, sy, packa upp. varför är det så jäkla tråkigt att packa upp?! äsch, jag får väl helt enkelt se till att försöka göra det nu istället (knappast troligt, nu är förmiddags effektiviteten borta) vilket som, så blir jag väl lite aktiv sen när jag varit & sprungit med Sam. förhoppningsvis. jaja, jag ser iallafall framemot sovmorgon i morgon, för det blev det ingen idag. göinge bygg ringde tio över sju i morse, "hej, vi tänkte komma & mäta lite till ramperna, funkar det för er om ca en kvart?" inte så mycket att välja på, bara till att pallra sig upp & slänga på lite kläder. men snabba var dem iallafall, för ramperna är redan på plats & allt, så nu kan vi smidigt få pappa in & ut utan att vi behöver kämpa för glatta livet (okej, där tog jag nog i lite, men ändå). i morgon ska jag iallafall till stranden med Emilie, mys på högsta nivå. nu ska det fan byggas bränna! plus att jag får inviga min nya heta bikini ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0