hatar magkänslor.

BS! jag har sagt det förr & jag säger det igen, jag känner.. hm, kände dig bättre än du själv. i saw it coming.

veeeeeet ni vad jag ska göra idag? :D jag ska fika med Najtis! ap längesen jag såg mannen, så det är verkligen högtid :P om cirkus en timme tar jag mig in till hässleholm & ska leta upp något "nytt" fik. haha, jaja vi får väl se hur det går! i morgon är det iallafall jobb & fan vad jag hoppas på bra väder! hur kul är det & sitta utomhus en hel dag när det är dåligt väder? nej inte alls kul, precis! jaja, jag får väl helt enkelt stå ut. & nu ringde dennis igen, fråga om inte jag kan jobba på studenten. jo sa jag, vill inte tacka nej till jobb. så förlåt Emilie! jag missar din student :( men får make it up to you en annan dag :) haha, förresten så har jag världens största blåmärke på min arm från i lördags. & det tog ganska lång tid för mig att komma på vad jag gjort. men igår kom jag fram till att jag tappade ju min tandborste, & när jag skulle plocka upp den så tappade jag balansen (tack vare min lite för aggressiva alkoholkonsumtion) & ramlade rakt ner i badkaret (Y) smart gjort.

Grattis på födelsedagen Håkan!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jobbar du utomhus?

2009-06-02 @ 20:24:03
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0