fab fab fab

dagen har varit blandad. det har både varit min dag & det har inte varit min dag. för det första så hittade jag inte ett enda par, inte ett enda! par skor, hur störigt är inte det? ALLA snygga skor  var slut i min strl, ALLA. moggigt som fan. sen till råga på allt så har det dykt upp lite gamla ragg här och var. det är som att mitt samvete förföljer mig.. MEN sen har det kompromisserats upp av att jag faktiskt hittade ett snyggt svart fodral. jag letade först, men hittade inget. andra gången jag letade hittade jag! iih. sen fyndade jag en bikini. denna bikinin har jag tänkt länge att jag ska köpa, men har liksom inte fått tummarna ur röven att göra det. så när jag kommer in på butik 47 & frågar efter den så får jag till svar att den tyvärr är slut - piss också! men.. hon har en undanhängd i blå, xs. hmm, kommer det gå? & blå? aja jag provar. & visst passade den & visst var den snygg i blått! dock är där ett litet litet fel, den har släppt i ena sömmen. men som tur är har den släppt på rätt ställe, det går att sy ihop utan problem. & jag får den för hundra riksdaler - fabolous i say! men nu är det mat, så hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Erica

Fräck, du!

2009-06-11 @ 20:10:31
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0