enväldigtlångsammanfattningavhelgen.

iih, idag är jag trött trött trött! sjukt jobbigt var det att kliva ur sängen i morse. blev inte förrens tio i åtta.. men som bra var, var att pappa fortfarande också låg. så jag behövde bara fixa upp hampe. så ja, idag blev det lite sen frukost för vår del. kvart i nio satte vi oss. hunden är också seg idag, har nog lite ont i sina höfter idag också, morgon rundan hade inget tempo whatsoever. nu till något annat! lördagen var ruskigt jäkla rolig! fyyyyyy för attan säger ja :D förfest hemma hos felle med jessan & myh, därefter stack vi till class, sista gången nu innan dem stänger där nere, har ju bara uteserveringen öppen under sommaren. framme på class ställde vi oss i kön, var ganska mycket folk, jag får syn på mie & sticker fram & hälsar. hoppsan vad långt fram jag kom då! guuuutt. innan för dörrarna ser jag min darling johanna, weeehey! spenderade hela kvällen med henne & ja, det var som sagt ruskigt jävla roligt! har inte haft såhär kul på, ja jag vet inte när. iiih. såg inte jessan & dem på hela kvällen! skulle egentligen sovit i stan, men med tanke på min enorma alkoholkonsumtion, så kände jag att det nog var bäst att sova hemma. så jag ringde min älskade mor & visst kom hon & hämtade mig, tack mor! igår hade jag ställt klockan så jag inte skulle sova så länge, skulle ju ut & plocka liljekonvaljer till mamma. men jag struntade i klockan & klev upp typ... halv tolv? såg att mamma & pappa satt på baksidan, yesyesyes! smög ner för trappan & kutade in i köket så hon inte skulle se mig. ser hon att jag försvinner så vet hon att jag ska plocka liljekonvaljer till henne, & då blir det ju inte lika roligt! cyklade typ 3 km till en skog, in & plocka, plocka, plocka. blev en ganska så stor bukett. plockade även en liten till mormor :) cyklar hem, bakis som jag är, kliver ut på baksidan & lämnar fram buketten, "nämen? :O var.. var.. var har du varit? ligger inte du & sover?!" nädu mammsen, jag smög iväg för att lyckas surprisa dig & tydligen så lyckades jag. PLUS att mamma hon vann 24000 på triss igår. fiiiiiiiint :D men nu kära läsare, nu är det duschen som gäller för mig, senare är det fika i stan i det härliga vädret med min bästa vän johanna, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erica

VANN HON PÅ TRISS!? Jag trodde inte man kunde det. Åtminstone inte mer än 25-50 kronor HAHA

2009-06-01 @ 10:24:52
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0