alldeles, alldeles... underbar!

utgång igår & det var tummen upp på det! STOR JÄKLA BAMSE KRAM till Sam som ställde upp & hämtade mig miss-i-nassen (som vi brukar säga här nere) idag vaknade jag kvart i nio & var as pigg, inget dåligt med det inte :) sen blev det till att rösta & gå på bya marknaden. sen var det ju såklart balen! åh så fina alla var & sicka minnen! tänk att det är ett år sen jag var på balen. fy vad kul jag hade, det är lätt ett av mina bästa minnen. mycket är ju tack vare att jag hade en fantastisk baldejt, jag vågar nästan säga den bästa. (ta åt dig nu Mårten!) sen nu ikväll körde Sam & jag (som även körde mig till bäckaskog - denna kvinna alltså!) hem till D .Persson & checkade film med honom & Håkan & Håkan. men hörrni, vilken fin lägenhet den där D. Persson har, tummen upp! :D nu väntar dock min söta Algot i sängen, så jag ska natta mig själv & somna till hans ljuva snarkningar.. haha! natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0