litesådärsmåtttoppad

spenderat eftermiddagen med Syster Yster, & som alltid har jag skrattar så mycket så jag sitter här nu & har värsta träningsvärken i magen! haha. saker som, en gång i månaden & grus-tage har roat. för er helt okända saker & så har jag tänkt att det ska förbli :P i morgon väntar utbildning till Sandwich Artist, ja ni. tänk för att jag har fått jobb. såvida dem inte kastar ut mig efter utbildningen i morgon & säger att jag är den sämsta dem någonsin träffat. fast det tror jag inte. det är jag för bra för ;D haha. så nej, det blir inget Hultan för min del i år. sorgligt nog! i'm so sorry Johanna! du vet att jag så himla gärna hade velat följa med, men jobb är jobb =/ från en sak till en annan, pappa ska lära mig binda flugor & även lära mig att flugfiska. han säger att han vill att alla hans saker ska komma till användning sen.. ja sen. med andra ord, han vill att intresset ska gå i arv. & vem är jag att neka min pappa, som jag älskar & håller av mer än många andra, att han ska kunna se framåt med iallafall något värmande i hjärtat? det kan jag inte. & fiske är ju inte precis främmande för mig, även om jag inte utövat sporten på bra många år. nej, så nu ska alltså fröken nyman även kunna titulera sig flugfiskare :D hihi.  "svennebanan, svennebanan, dansa bugg lyssna på carola, manikyr permanenta håret, återträff med högstadieklassen, avundsjuka på överklassen" lalallaaaaaaaaaaaaa ;P


Kommentarer
Postat av: Anne

Hahahahahahahahahaha! Grus-Tage och en gång i månaden. säger då det, vi är sjukt roliga med betoning på sjukt ;)

2009-07-01 @ 23:40:35
URL: http://www.nogg.se/annenyman
Postat av: Hällen

Vänta du bara tills ni skall göra alla data proven för att bli Sandwich Artist, tror det är beräknat till 10h eller om det bara var ersättning för 10h.

Hoppas ni får igång bra snurr inne på subban, fast att ni har "tappat" the best of ;)

Och att ni hade ball på handbollen idag!

Kram Hällen

2009-07-18 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0