liteavreagering

Saker som irriterat mig på sista tiden, 1. folk som ställer sig på handikapp parkering för att dem är lata äckliga jävla små störda människor. "det tar bara fem min & den är så tung" så sa en man utanför ÖB häromdagen. & vadå att det tar bara fem min? Det skiter väl jag lite i! Dessutom hade hans tunga grej hjul, så den hade varit lika tung om han parkerat på en vanlig, en handikapp eller inne i butiken. Jag mår illa av sånna människor, & det sjuka är att det är nästan enbart män & kvinnor i 35-60 års åldern som gör det också. Ibland pensionärer som tror sig ha rätt till handikapp bara för att dem är gamla. Offerhuvuden! Om jag ska vara ärlig, så har jag faktiskt aldrig sett en ung människa ställa sig på handikapp, & det är ju konstigt, för det är ju bara vi unga som gör sånt där? Åt helvete med gnälliga-medelålders-fascist-människor-som-inte-alls-är-nöjda-med-sina-egna-liv-som-dem-själva-valt. 2, att väbussen ALDRIG håller tidtabellen. 3, det här jävla tjatet om att jag inte har körkort. Det är mitt liv & enbart mitt liv & vill jag inte ta mitt körkort nu, så tar jag inte mitt körkort nu. & ju mer ni tjatar, desto mindre vill jag ta det, enbart för att det irriterar er. 4, att det alltid är jag som ska behöva ta mig någonstans när vi ska hitta på något. Det hade varit kul att vara här hemma någon gång också. Det tar inte längre tid för er att ta er till mig, än vad det tar för mig att ta mig till er. Snarare tvärtom, ni har ju körkort. 5. Folk som gnäller på min chef för att dem tror att han inte kan sitt jobb. Han vet vad han håller på med & han gör det bra! Nej Amar, jag fjäskar inte, du vet att jag tycker det. :P För övrigt så trivs jag ganska bra med mitt liv, speciellt eftersom att jag ska spela handboll på lördag. Dock är jag jävligt nervös, för jag har inte spelat på ett par år. Jag känner pressen. & nu sket sig min plan lite, jag tänkte gå ut & träna lite med boll, men fan, nu börja det regna! Pissväder. Vilket som så ska jag på bio med min storebror ikväll & det blir HP 6. Förväntningarna är höga! :)  


Kommentarer
Postat av: Samantha

"Det tar inte längre tid för er att ta er till mig, än vad det tar för mig att ta mig till er. Snarare tvärtom, ni har ju körkort." haha, klockren! xP du, om du vill kan ja hjälpa dig o skjuta lite bollar på dig imorn eller så? finnes på msn hela dagen most likely, så om du vill vet du var du hittar mig :P hoppas bion var bra ikväll iaf! :D

2009-07-17 @ 00:06:38
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Storebror

Poff

2009-07-17 @ 01:18:57
URL: http://rockangel.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0