lite död & mycket utslagen..

lite död & mycket utslagen. jobbade fyra timmar igår, det var lite chill. skulle egentligen jobbat 19-03 idag, men Amar ringde igår & sa att han ville att jag skulle börja 06 idag istället, så jag lär mig öppna, då han "har planer" för mig. jag hade ju dock redan planerat utgång, så det fick bli det iallafall. var hemma ett, direkt i säng, trodde jag. haha. nej då, jag fick såklart näsblod, så fick vänta tills det var över. men det var envist, så jag somnade ändå. så 3,5 h sömn & jobb i åtta timmar. sen stan med bror på det. var hemma fyra, somnade halv fem & var helt död. mamma brydde sig inte ens om att väcka mig när de skulle käka, för som hon sa, "det är inte lönt att väcka någon som är helt död". så jag fick beställa mat själv & äta framför tvn. nu är jag dock lite piggare, men inte mycket. har en oro väckande mage också, så vi får väl se hur allt blir. i morgon är det iallafall jobb också. 15-23, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anne

luck luck

2009-07-06 @ 00:51:30
URL: http://www.nogg.se/annenyman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0