Ajjabajja!

Att ställa sig i en dusch 03.15 känns väldigt skumt. Men efter ett jäkligt intensivt jobbpass så kände jag att jag var tvungen. Känns ju kanke lite sådär att lägga sig helt klibbig ;P Dessutom så slog det mig när jag kom hem i natt, att jag jobbat mina nio timmar utan paus. Känner mig lite bra! Det som kanske inte var så bra, var mina matvanor igår. 6 jordgubbar, 3 smultron & 1 korv m. bröd (Y) Därför var jag helt matt när jag vaknade för typ 1½ h sen. Så det var bara till att knalla ner & göra sig själv frukost. 4 rostade mackor & stort stort glas O'boy :D Gott! Nu ska jag väl snart till stan med Anne, kände ju liksom att jag vill göra något nu när jag är ledig dagen till ära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0